شرکت های تبلیغاتی شرکت های تبلیغاتی .

شرکت های تبلیغاتی

سفارش طراحی ، چاپ و کلیه خدمات تبلیغاتی در مونیکس

وقتی از کار چاپ می شنویم مستقیماً به یاد امور تبلیغاتی می افتیم ! خدمات چاپی در واقع به سه دسته تبلیغاتی ، اوراق مصرفی و فرهنگی تقسیم می شوند . در این مقاله قصد داریم تا در مورد تبلیغات و تبلیغات چاپی بنویسیم . اما خالی از لطف نیست که دو دسته دیگر خدمات چاپی را نیز به طور خلاصه تعریف کنیم . چاپ اوراق مصرفی جنبه های مختلفی دارد . می توان به برندینگ مربوطش کرد اما هدف اصلی و مستقیم آن تبلیغات نیست ! برای مثال : برگه ورود و خروج بیمارستان ها و یا قبض انبار های باربری ( بیجک ) . همچنین منظور از " چاپ فرهنگی " چاپ کتاب ، مجلات و روزنامه هاست . در ادامه مقاله هدف این است که امور تبلیغاتی و چاپ تبلیغاتی را به طور کامل توضیح دهیم و بهترین و کامل ترین مجموعه تبلیغاتی ، " مونیکس " را معرفی کنیم .

خدمات تبلیغاتی به چند دسته تقسیم می شوند ؟

به طور کلی تبلیغات کسب و کار ها به چند دسته تقسیم می شوند :

  • طراحی گرافیک - Graphic design
  • چاپ و تبلیغات - Print advertisement
  • طراحی سایت و اپلیکیشن - Website & application design
  • برندینگ - Branding
  • موشن گرافیک ( و یا تیزر های تبلیغاتی رئال ) - Motion graphic
  • طراحی سه بعدی - 3D Design

هر کدام از روش های تبلیغاتی مذکور احتیاج به تحقیق در مورد بازار هدف هر کسب و کاری را دارد . و انتخاب میان این روش های تبلیغاتی ، وابسته به این تحقیق خواهد بود . در نظر داشته باشید که امور تبلیغاتی در مونیکس حتماً با تحقیق در خصوص بازار هدفتان انجام می گردند . این بدان معناست که با مونیکس یک پلان تبلیغاتی هدفمند را تجربه خواهید کرد !

ارتباط طراحی گرافیک با امور تبلیغاتی چیست ؟!

طراحی گرافیک یکی از پیش نیاز های اصلی امور چاپی می باشد . برای مثال : فایل طراحی گرافیک کارت ویزیت شما برای چاپ ارسال می گردد . طراحی گرافیک دنیایی پیچیده و بی انتها از اشکال و رنگ هاست که در کنار هم ، برند شما را به مخاطبینتان معرفی می کنند . از سری محصولات طراحی گرافیک در مونیکس می توان به : طراحی لوگو ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی ست اداری ، طراحی کاتالوگ ، طراحی پوستر ، طراحی تراکت و طراحی بروشور اشاره داشت . البته طراحی گرافیک تنها به این موارد ختم نمی شود و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه محصولات طراحی گرافیک مونیکس ، نیاز تبلیغاتی برندتان را انتخاب کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید !

محصولات چاپی چگونه میزان فروشتان را افزایش می دهند ؟!

چاپ و تبلیغات از روش های قدیمی و اما پر کاربرد برای تبلیغ کسب و کار هاست . حتی با وجود روش های نوین تبلیغات ، محصولات چاپی همچنان جایگاه خود را حفظ نموده اند . برای انتخاب میان محصولات چاپی حتماً باید با توجه به رفتار بازار هدفتان قدم بردارید ! از محصولات چاپی پربازده می توان به : چاپ کارت ویزیت ، چاپ ست اداری ، چاپ کاتالوگ ، چاپ پوستر ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور و چاپ لیبل اشاره داشت . البته محصولات چاپی تنها به این موارد ختم نمی شوند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه محصولات چاپی وب سایت مونیکس ، محصول چاپی مورد نظرتان را با چند کلیک سفارش دهید !

ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ با طراحی وب سایت و اپلیکیشن !

همه پیشرفت را تحسین می کنند . و قاطعانه بگویم که اگر در دنیای دیجیتال فعالیت جدی ندارید ، نسبت به رقبایتان عقب ترید ! و حتی مشتریان قبلی و فعلی خود را نیز از دست خواهید داد ! آن ها جستجو می کنند ، قیمت های مختلف را می بینند و شعار های تبلیغاتی رقبای شما ، آن ها را مجذوب می کنند . طراحی یک وب سایت و یا اپلیکیشن ، می تواند جلوی این فاجعه را بگیرد ! شما با داشتن یک وب سایت فروشگاهی ، مشتریان جدیدی را جذب می کنید و میزان فروشتان را چند برابر خواهید کرد . مونیکس این خدمت را نیز ارائه می دهد . شما می توانید به فروشگاه طراحی سایت و اپلیکیشن مونیکس مراجعه کنید و آینده کسب و کارتان را بسازید ! با پیشرفت کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی ، واقعاً لازم است که شما نیز یک وب سایت داشته باشید ...

برندینگ ، مسیری که کسب و کار های موفق ، یک بار آن را طی کرده اند !

وقتی به قصد خرید وارد یک فروشگاه می شوید ، ناخودآگاه بهترین انتخاب خود را از قبل می دانید . بله بهترین انتخاب شما ، خرید از برندی است که در ذهنتان برند سازی کرده است ! برندینگ یک آینده نگری بی نظیر برای هر کسب و کاری است . شما با برند سازی از کسب و کارتان می توانید ناخودآگاه مشتریانتان را به سمت خود سوق دهید . شاید باور نکنید اما مونیکس خدماتی را در خصوص برندینگ نیز ارائه می دهد ! یک شرکت تبلیغاتی با این همه خدمت قابل ارائه ! از سری خدمات برندینگ در فروشگاه محصولات برندینگ مونیکس می توان به ریبرندینگ ( بازسازی برند ) ، کالیته رنگ سازمانی ، طراحی موکاپ و باز طراحی لوگو اشاره داشت . همچنین طراحی و چاپ ست اداری را نیز می توان به عنوان یکی از ابزار برندینگ نام برد .

افزایش اعتبار کسب و کار شما با تولید تیزر موشن گرافیک تبلیغاتی

تبلیغات تیزری یکی از روش های تبلیغاتی بسیار پربازده و هدفمند هستند . امروزه تیزر های تبلیغاتی رئال جایگاه خود را با تیزر موشن گرافیک تبلیغاتی ، تقسیم کرده اند . موشن گرافیک ترکیبی از اشکال با صدا و حرکت می باشد که می تواند مخاطبینتان را مجذوب خود کند ! شما می توانید موشن گرافیک تبلیغاتی خود را نیز به مونیکس سفارش دهید ! با مراجعه به فروشگاه موشن گرافیک مونیکس با این محصولات رو به رو خواهید شد : تیزر انیمیشنی کوتاه ، تیزر تبلیغاتی ، کاراکتر سازی ، انیمیشن آموزشی ، انیمیشن تبلیغ محور ، تصویر متحرک و انیمیشن اطلاع رسانی . در فروشگاه موشن گرافیک مونیکس می توانید با توجه به نوع فعالیت ، سلیقه بازار هدف و بودجه تان موشن گرافیک دو بعدی و یا سه بعدی را انتخاب نمایید . همچنین تمامی گزینه ها و امکانات دیگر نیز به صورت انتخابی و به دلخواه شما هستند .

برندتان سه بعدی خواهد شد !

چگونه می توان از طراحی سه بعدی استفاده تبلیغاتی کرد ؟! تولید تیزر های انیمیشنی سه بعدی ؟! موکاپ های سه بعدی ؟! تصویر سازی 3D برای پوستر و کمپین های تبلیغاتی ؟! هر آنچه از طراحی سه بعدی انتظار دارید را می توانید در فروشگاه طراحی سه بعدی مونیکس پیدا کنید ! طراحی محصول تولیدی ، طراحی موکاپ سه بعدی ، طراحی نمای ساختمان ( غیر تبلیغاتی ) ، طراحی نمونه سازی کلی سه بعدی ، طراحی دکوراسیون داخلی ( غیر تبلیغاتی ) و طراحی لوگو و یا کاراکتر سه بعدی !

هدایای تبلیغاتی نیز خالی از لطف نیستند ...

هدایای تبلیغاتی از قبیل تقویم های رومیزی ، سررسید و ... نیز از راهکار های تبلیغاتی پربازده می باشند . هدایای تبلیغاتی اغلب به مشتریان فعلی اهدا می گردد و باعث ایجاد صمیمیت و وفاداری بیشتر مشتریانتان خواهد شد . در مونیکس سفارش هدایای تبلیغاتی نیز به صورت آنلاین امکان پذیر است !

تولید انواع جعبه و بسته بندی های تبلیغاتی

طراحی و چاپ جعبه ، شاپینگ بگ و یا همان ساک دستی تبلیغاتی نیز عضوی از خدمات تبلیغاتی می باشند . حتی بسیاری از برند های معروف ، با سبک طراحی بسته بندی های خود ، برند سازی می کنند . مونیکس در تولید بسته بندی های تبلیغاتی برندتان نیز همراه شماست !

و در نتیجه : چه راه هایی را برای تبلیغ کسب و کارتان دارید ؟!

این اولویت بندی به صورت استاندارد تنظیم گردیده است و ممکن است در کسب و کار های مختلف ، متفاوت باشد . اما مسیر تبلیغات برای اغلب کسب و کار ها با همین ترتیب پیموده می شود :

  • برندینگ ( برند سازی اصولی ) : طراحی لوگو
  • امور طراحی گرافیک تبلیغاتی : طراحی کارت ویزیت
  • محصولات چاپی تبلیغاتی : چاپ کارت ویزیت
  • طراحی وب سایت و اپلیکیشن : طراحی وب سایت شرکتی و یا فروشگاهی
  • تولید موشن گرافیک : معرفی کسب و کار
  • طراحی سه بعدی : موکاپ محصولات برند

و بعد از این اقدامات ، برند شما تقریباً آماده پرواز خواهد بود . فقط کافیست بازاریابی را شروع کنید !

داستان برند مونیکس ...

گروه طراحی تبلیغاتی مونیکس در سال 1398 توسط امیرحسین مومنی تأسیس گردید . ( وب سایت شخصی امیرحسین مومنی : amomeni.ir ) این آژانس تبلیغاتی به هدف حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم کسب و کار ها با تبلیغاتچی شروع به فعالیت نمود . همچنین سفارش خدمات تبلیغاتی به صورت کاملاً آنلاین را نیز می توان از اهداف تأسیس این مجموعه نام برد . پلتفرم سفارش خدمات تبلیغاتی مونیکس در قالب وب سایت و اپلیکیشن در دسترس مشتریان گرامی می باشد . در مونیکس شما می توانید کلیه خدمات تبلیغاتی مورد نیاز کسب و کارتان را پیدا کنید . و سپس تنها با چند کلیک ساده و از منزل و یا پشت میز کارتان آن را سفارش دهید ! همچنین پیگیری مراحل انجام سفارشتان نیز در پنل کاربری تان مقدور است . منبع : شرکت های تبلیغاتی


برچسب: طراحی گرافیک، چاپ و تبلیغات، طراحی سایت و اپلیکیشن، برندینگ، موشن گرافیک، طراحی سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۹:۳۵ توسط:شرکت تبلیغاتی موضوع: نظرات (0)